Współpraca


 i

Kim jestem?

 

Nazywam się Mirosława Trenerowska.

Z wykształcenia jestem magistrem inżynierem technologii żywności i żywienia człowieka, z zawodu specjalistą ds. content marketingu, a z pasji blogerką lifestylowo-parentingową. Prywatnie żoną K. oraz mamą dwójki dzieci: niespełna 5-letniego Aleksa i rocznej Oliwki. Mieszkam i pracuję w Poznaniu, mam 30 lat, a więcej informacji na mój temat znajdziesz tutaj.

 

Moje sukcesy

 

Wyróżnienie przez Jasona Hunta – zostałam nazwana wschodzącą gwiazdą blogosfery w Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2017, 2018 oraz 2019 roku.

Organizacja cyklicznych spotkań dla kobiet w ciąży i mam dzieci w wieku 0-3 lata w Poznaniu – odbyły się już dwie edycje Spotkania w Kolorze Blond.

Współprowadzenie projektu wideo, który miał na celu podniesienie świadomości młodych rodziców w kwestiach dotyczących zdrowia ich dziecikanał ProbleMatki na YouTubie.

 

 

Wystąpienia w mediach

 

Z moimi wystąpieniami w mediach oraz publikacjami na mój temat możesz zapoznać się szczegółowo w zakładce “MEDIA”.

 

 

Kilka interesujących cyferek

 

Mój blog lifestylowo-parentingowy został założony 28 listopada 2014 roku. Co miesiąc trafia na niego ponad 30 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy generują około 50 tysięcy odsłon. Liczby te stale rosną.

Na tym medium mogę się pochwalić zaangażowaną społecznością kobiet (82% czytelników), ciężarnych i matek w wieku 25-34 lata (58%) i 35-44 lata (21%), które podejmują większość decyzji zakupowych w gospodarstwach domowych i mieszkają w dużych miastach (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Gdańsk).

 

 

Statystyki z GA za styczeń 2020

 

i
Moje kanały w social mediach

 

Fanpage Blond Pani Domu
(9,9 tys. fanów),

Konto na Instagramie
(1,6 tys. obserwujących),

Grupa Blond Pani Domu po godzinach
(288 członków) oraz

Kanał na YouTubie
(500 subskrybentów).

 

Przegląd fanów na Facebooku

 

Miesięcznie moje treści publikowane na Facebooku docierają do około:

  • 45 tys. odbiorców (zasięg posta),
  • 2,8 tys. odbiorców (zasięg relacji FB stories)

i angażują ponad 13,5 tys. odbiorców (aktywność dotycząca posta).

  • 98% to kobiety,
  • 2% to mężczyźni.

Największa grupa wiekowa na Facebooku to 25-34 lata (aż 79%). Druga grupa to 35-44 lata (15%). Moje obserwatorki mieszkają w większości na terenie: Poznania, Warszawy, Bydgoszczy, Łodzi i Wrocławia.

 

Przegląd obserwatorów na Instagramie

 

Tygodniowo moje treści publikowane na Instagramie docierają do około:

  • 30 tys. odbiorców (wyświetlenia postów i relacji),
  • 1,3 tys. odbiorców (zasięg postów)

i angażują ponad 600 odbiorców (interakcje).

  •  90% to kobiety,
  • 10% to mężczyźni.

Największa grupa wiekowa na Instagramie to 25-34 lata (aż 69%). Druga grupa to 35-44 lata (21%). Moje obserwatorki mieszkają w większości na terenie: Poznania, Warszawy, Bydgoszczy, Krakowa i Wrocławia.

 

Napisz, aby otrzymać aktualne statystyki.

i

Możliwe formy współpracy

 

  • tekst sponsorowany na blogu,
  • rzetelny test/recenzja,
  • konkurs,
  • udział w wyjazdach/eventach,
  • kampanie reklamowe z wykorzystaniem wizerunku,
  • teksty eksperckie lub na zamówienie,
  • prowadzenie warsztatów o tematyce kulinarnej lub dziecięcej,
  • sponsoring najbliższej edycji Spotkania w Kolorze Blond,
  • promocja na Instagramie lub Facebooku,
  • inne, niestandardowe formy współpracy.

 

Nie współpracuję barterowo.
Nie stosuję kryptoreklamy – wszystkie współprace są oznaczone jako takie.
Wystawiam faktury VAT.

 

Wybrane współprace

 

 

Przykłady zrealizowanych kampanii

 

 

Chcesz, aby Twój produkt lub usługa stały się częścią bloga?
Napisz do mnie na:
blondpanidomu@gmail.com