fbpx

Współpraca


 i

Kim jestem?

 

Nazywam się Mirosława Trenerowska.

Z wykształcenia jestem magistrem inżynierem technologii żywności i żywienia człowieka, z zawodu specjalistą ds. content marketingu, a z pasji blogerką lifestylowo-parentingową. Prywatnie żoną K. oraz mamą dwójki dzieci: 8-letniego Aleksa i 4-letniej Oliwki. Mieszkam i pracuję w Poznaniu, mam 34 lata, a więcej informacji na mój temat znajdziesz tutaj.

 

Moje sukcesy

 

Wyróżnienie przez Jasona Hunta – zostałam nazwana wschodzącą gwiazdą blogosfery w Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2017, 2018, 2019 oraz 2020 roku.

Wyróżnienie: TOP10 najlepszych twórców w kategorii Parenting – konkurs Gala Twórców 2021 oraz TOP10 (4. miejsce) najlepszych twórców w kategorii Parenting – konkurs Influencers LIVE Awards 2022.

Przeprowadzanie wywiadów z gwiazdami takimi jak Cezary Pazura, Joanna Anger, Magda Steczkowska, Piotr i Agata Rubik oraz Mikołaj Roznerski dla marki Novakid – wywiady znajdują się na NovakidTV.

Organizacja wydarzeń dla kobiet w ciąży i mam dzieci w wieku 0-3 lata w Poznaniu – w 2018 roku odbyły się dwie edycje Spotkania w Kolorze Blond.

Współprowadzenie projektu wideo, który miał na celu podniesienie świadomości młodych rodziców w kwestiach dotyczących zdrowia ich dziecikanał ProbleMatki na YouTubie.

Od 02.2021 – Partner Strategiczny portalu onet.pl
w zakresie tworzenia artykułów o tematyce Styl Życia

07.2021 – Udział w programie Google „Firmy Jutra”
w zakresie analityki, reklamy internetowej i rozwiązań chmurowych.

 

 

Wystąpienia w mediach

 

Z moimi wystąpieniami w mediach oraz publikacjami na mój temat możesz zapoznać się szczegółowo w zakładce „MEDIA”.

 

 

Kilka interesujących cyferek

 

Mój blog lifestylowo-parentingowy został założony 28 listopada 2014 roku. Co miesiąc trafia na niego około 35 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy generują ponad 58 tysięcy odsłon. Liczby te stale rosną.

Na tym medium mogę się pochwalić zaangażowaną społecznością kobiet (82% czytelników), ciężarnych i matek w wieku 25-34 lata (58%) i 35-44 lata (21%), które podejmują większość decyzji zakupowych w gospodarstwach domowych i mieszkają w dużych miastach (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Gdańsk).

 

 

Statystyki z Google Analytics

 

 

Napisz, aby otrzymać aktualne statystyki.

i
Moje kanały w social mediach

 

Fanpage Blond Pani Domu
(11,7 tys. fanów),

Konto na Instagramie
(4,3 tys. obserwujących),

Grupa Blond Pani Domu po godzinach
(350 członków),

Kanał na YouTubie
(750 subskrybentów) oraz

Konto na TikToku
(12,7 tys. obserwujących).

 

i

Możliwe formy współpracy

 

  • tekst sponsorowany na blogu,
  • rzetelny test/recenzja,
  • wykonanie sesji zdjęciowej,
  • konkurs,
  • udział w wyjazdach/eventach,
  • kampanie reklamowe z wykorzystaniem wizerunku,
  • prowadzenie warsztatów,
  • działania promocyjne w social mediach,
  • przygotowanie materiałów na potrzeby klienta,
  • inne, niestandardowe formy współpracy.

 

Nie współpracuję barterowo.
Nie stosuję kryptoreklamy – wszystkie współprace są oznaczone jako takie.
Wystawiam faktury VAT.

 

Wybrane współprace

 

 

Przykłady zrealizowanych kampanii

 

Jak urządzić małą sypialnię w bloku? [Bimago]

Czas przecieka Ci przez palce?
Poznaj 9 sposobów na organizację, dzięki którym go odzyskasz.
[Alior Bank]

Na co zwrócić uwagę zakładając własną firmę? [Comarch]

Pyszne i szybkie przekąski na każdą okazję oraz
Jak przygotować święta z dziećmi (i nie zwariować)? [portal Przepisy.pl]

Oczyszczacz powietrza do domu – czy warto kupić? [Sharp]

Łóżeczko dostawne – czy warto? [Recenzja] [Chicco]

Prezenty na Mikołaja dla dzieci – 36 sprawdzonych pomysłów do 50 zł oraz
Szybkie przekąski do lunchboxów dla dzieci [portal Limango]

Kampania promocyjna ekspresu do kawy
(a wcześniej wideo na moim kanale YT ) [De’Longhi]

Co kupić na komunię? [portal Arena.pl]

Jak zatrzymać najcenniejsze wspomnienia na dłużej?
[Uwolnij Kolory, długofalowa kampania reklamowa]

 

 


Chcesz, aby Twój produkt lub usługa stały się częścią bloga?


Napisz do mnie na:
blondpanidomu@gmail.com