Współpraca


 i
Kim jestem?

 

Nazywam się Mirosława Trenerowska.

Z wykształcenia jestem magistrem inżynierem technologii żywności i żywienia człowieka, z zawodu specjalistą ds. content marketingu, a z pasji blogerką lifestylowo-parentingową. Prywatnie żoną K. oraz mamą 4,5-letniego Aleksa i 11-miesięcznej Oliwki. Mieszkam i pracuję w Poznaniu, mam 30 lat, a więcej informacji na mój temat znajdziesz tutaj.

 

Moje sukcesy

 

Wyróżnienie przez Jasona Hunta – zostałam nazwana wschodzącą gwiazdą blogosfery w Rankingu Najbardziej Wpływowych Blogerów 2017, 2018 oraz 2019 roku.

Organizacja cyklicznych spotkań dla kobiet w ciąży i mam dzieci w wieku 0-3 lata w Poznaniu – w 2018 roku odbyły się dwie edycje Spotkania w Kolorze Blond.

Współprowadzenie projektu wideo, który miał na celu podniesienie świadomości młodych rodziców w kwestiach dotyczących zdrowia ich dziecikanał ProbleMatki na YouTubie.

 

 

Wystąpienia w mediach

 

Wystąpienie w programie “Pytanie na Śniadanie”

Temat: Czy cesarskie cięcie może zwiększyć ryzyko autyzmu u dziecka?
(obejrzyj materiał online)

 

Wystąpienie w programie “Pytanie na Śniadanie”

Temat: Poronienia – jak przełamać tabu?
(obejrzyj materiał online)

 

Wystąpienie w programie “Pytanie na Śniadanie”

Temat: Czego nie powinno się trzymać w łazience?
(obejrzyj materiał online)

 

Wystąpienie w programie “Pytanie na Śniadanie”

TEMAT: Zdrowe grillowanie
(obejrzyj materiał online)

 

Wystąpienie w programie “Pytanie na Śniadanie”

Temat: Kalendarz przedświątecznych przygotowań
(obejrzyj materiał online)

 

Wystąpienie w programie TVN & Bosch “Cooking Challenge”

TEMAT: Alergia pokarmowa u dzieci – związany z wpisami o tym, jak wyglądała walka z alergią mojego syna oraz z autorskim przepisem na zieloną pizzę dla alergika
(obejrzyj materiał online)

 

Wywiad na blogu Mała Rzecz a Cieszy

TEMAT: Mama wraca do pracy
(przeczytaj tutaj)

Wywiad na blogu NieidealnaAnna

TEMAT: Blogosfera jest kobietą
(w ramach cyklu z blogerkami, które inspirują innych do lepszego życia – przeczytaj tutaj)

Artykuł o mnie na portalu BUBUmarket

TEMAT: Poronienie – gdzie szukać pomocy?
(tekst dostępny jest tutaj)

i
Kilka interesujących cyferek

 

Mój blog lifestylowo-parentingowy został założony 28 listopada 2014 roku. Co miesiąc trafia na niego ponad 30 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy generują niespełna 50 tysięcy odsłon. Liczby te stale rosną.

Na tym medium mogę się pochwalić zaangażowaną społecznością kobiet (82% czytelników), ciężarnych i matek w wieku 25-34 lata (58%) i 35-44 lata (21%), które podejmują większość decyzji zakupowych w gospodarstwach domowych i mieszkają w dużych miastach (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Gdańsk).

 

 

Moje kanały w social mediach

 

Fanpage Blond Pani Domu
(8,2 tys. fanów),

Konto na Instagramie
(1,4 tys. obserwujących),

Grupa Blond Pani Domu po godzinach
(275 członków) oraz

Kanał na YouTubie
(469 subskrybentów).

 

Statystyki z GA za styczeń 2020

 

 

Napisz, aby otrzymać aktualne statystyki.

i

Możliwe formy współpracy

 

  • tekst sponsorowany,
  • rzetelny test/recenzja,
  • konkurs,
  • udział w wyjazdach/eventach,
  • kampanie reklamowe z wykorzystaniem wizerunku,
  • prowadzenie warsztatów kulinarnych,
  • sponsoring najbliższej edycji Spotkania w Kolorze Blond
  • promocja na Instagramie lub Facebooku,
  • inne, niestandardowe formy współpracy.

 

Nie podejmuję się współprac barterowych.
Nie stosuję kryptoreklamy – wszystkie współprace są oznaczone jako takie.

 

Wybrane współprace

 

 

Przykłady zrealizowanych kampanii

 

 

Chcesz, aby Twój produkt stał się częścią bloga? Napisz do mnie na:
blondpanidomu@gmail.com